Wilt u quaTand beoordelen? Dat kan in de praktijk op de iPad in de wachtkamer. On-line kunt u ons vinden en beoordelen op meerdere beoordelingswebsites:
Onderstaande review kwam bij ons binnen per e-mail:
Beste tandarts,
Een tijdje geleden kreeg ik wat last van een kies. Ik hoop dan dat het een tijdelijk probleem is en dat dit vanzelf overgaat. Helaas was dit niet het geval. Tja wat moet je dan, even bellen om een afspraak te maken is dan het beste maar angst weerhoud mij en zo gaat er dan weer een tijdje voorbij waarbij ik steeds tegen mijzelf zeg, bel nou want straks gaat het ontsteken en dan ben en je nog verder van huis. En zo maak ik dan toch maar een afspraak. 1 mei moest ik heen natuurlijk slecht geslapen die nacht daarvoor maar gelukkig was de afspraak lekker vroeg. Met lood in mijn schoenen ga ik heen en als ik binnen kom wordt ik allervriendelijkst ontvangen en neem dan plaats in de wachtkamer. Mooi plekje trouwens om naar buiten te kijken. Super mooi interieur en dan het contrast van de oude buitenmuur ik vergeet bijna dat ik in de wachtkamer van de tandarts zit totdat mijn naam wordt geroepen. Ik loop gestaag achter de aardige tandartsassistente naar binnen. Ik voel mijn tranen al opkomen maar ik vind dat ik me niet zo moet aanstellen en ga in de stoel liggen. En dan verschijn jij. Het zweet breekt mij uit en toch voel ik dan een traan langs mijn wangen lopen waar ik dan weer van baal dat dit gebeurd. Na een duidelijke uitleg en de verdoving ga je beginnen om mijn oude grijze vulling te vervangen voor een mooie witte. Voordat ik het weet is het klaar en sta ik buiten. Was dit nu alles ( denk ik eigenlijk altijd als het klaar is ) en heb daarna ook geen centje pijn gehad. Bij deze meld ik je dat ik heb besloten om voortaan mij niet meer druk te maken voor een afspraak bij te tandarts. En voor die andere twee oude vullingen zal ik ook een afspraak maken. Weg met de angst van vroeger. En dank voor het begrip voor deze ex angsthaas. Voor een tandarts lijkt het mij ook niet leuk om iedere keer zo’n hysterische patiënt in de stoel te hebben liggen. Nu moet ik het natuurlijk nog in de praktijk waarmaken maar volgens mij gaat dat goed komen.
Ik wens je een prettig weekend.
Gr. —————–. ( op verzoek van patiënt, geen naamsvermelding)
Een tevreden klant