Uw mondzorgrekening
Samenwerking met Infomedics
In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom hebben wij het versturen en innen van onze rekeningen uitbesteed aan Infomedics. Infomedics is een professioneel en betrouwbaar bedrijf dat hierin is gespecialiseerd.Zij nemen ons dat werk uit handen. Zo hebben wij meer tijd voor goede zorgverlening en meer tijd voor ú.
Uw gegevens zijn veilig
Infomedics hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacygevoelige gegevens. Het bedrijf is daarom ISO27001 gecertificeerd, net als alle dienstverleners die Infomedics inschakelt om uw rekening te kunnen maken en versturen. Deze certificering wordt elk jaar opnieuw beoordeeld en vernieuwd. Meer over privacybescherming leest u op www.infomedics.nl/privacy.
Wat staat er op uw zorgrekening?
Uw rekening is opgebouwd uit de verrichtingen die wij tijdens de behandeling hebben uitgevoerd. Bij elke verrichting hoort een vast tarief dat door de Nederlandse Zorgautoriteit is vastgesteld.
Wilt u weten welke tarieven voor tandheelkunde er zijn? Kijk dan eens op www.allesoverhetgebit.nl of www.mondzorgkosten.nl
Uw rekening op papier of online?
Als u uw rekening online wilt afhandelen heeft onze praktijk uw e-mailadres en uw mobiele telefoonnummer nodig. Deze gegevens worden door Infomedics gebruikt om u veilig toegang te verlenen tot het online portaal waar uw rekening klaarstaat. Als u inlogt op uw Infomedics portaal, vult u de SMS-code in die u van Infomedics ontvangt. Wilt u uw rekening liever op papier ontvangen, dan kunt u dat op uw portaal zo instellen. Meer informatie vindt u op www.infomedics.nl.
Betalingsregeling
Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de Servicedesk van Infomedics op 036-2031900. Zij kunnen u helpen met een betalingsregeling
In toenemende mate worden wij geconfronteerd met patiënten die hun rekening NIET of veel te laat betalen. Wij zien ons dan ook genoodzaakt ons beleid voor deze patiënten te wijzigen: Indien het 1 of meerdere keren is voorgekomen, dat de rekening niet of te laat betaald wordt, wordt u verzocht, volgende behandelingen direct bij de receptie contant of per pin te betalen.
Wij betreuren het dat wij deze maatregel moeten treffen, maar het oplopende aantal niet- betaalde rekeningen dwingt ons hiertoe.